En friseret kaffehave i Nordvest
Kasper Hesselbjerg tager os med på en uendelig associationsrejse gennem sneglefælder i et flamingolandskab, der godt måtte være blevet lidt mere i Japan.
Kasper Hesselbjerg tager os med på en uendelig associationsrejse gennem sneglefælder i et flamingolandskab, der godt måtte være blevet lidt mere i Japan.
I en ikonisk filmkulisse, der forestiller New Yorks gader, har kunstmessen Frieze Los Angeles alle muligheder for at jonglere med det kunstige, det kommercielle, overflade – og Hollywood.
I Kunstkritikks julekalender vælger vores skribenter og inviterede gæster det bedste fra kunståret 2018. I dag: kurator Mette Woller.
Ved hjelp av TV-mediet gir Joen Vedel form til motstandens energier mens de fortsatt bobler under overflaten.
En utställning i Malmö visar att det är bäst att betrakta megalomana idéer som tankelekar.
Francis Picabia var i enhver forstand maksimalist. Men det er de minimalistiske værker, der scorer flest point på udstillingen med hans senværker i Paris.
Nora Adwan møter en pågående, moralsk krise med skjønnhet og innbitt optimisme på Unge Kunstneres Samfund.